A sakk, mint oktatási eszköz bevezetésének elsődleges célja a személyiségfejlesztés, a tehetséggondozás, a kritikai gondolkodás fejlesztése intézményi keretek között, heti rendszerességgel, a tanítási idő keretében.

További célok

  • sakk-alapismeretek átadása
  • a logikus, kritikai gondolkodás képességének kialakítása
  • önálló döntéshozatal kialakítása és erősítése
  • összefüggések, globális folyamatok felismerése
  • önálló tapasztalatgyűjtés, adatfeldolgozás gyakorlatának kialakítása
  • gyakorlatias szemlélet kialakítása
  • kreativitás növelése
  • viselkedészavaros tanulók segítése az oktatásba való beilleszkedésben
  • memóriafejlesztés

23/2013. (III. 29.) EMMI rendelet 7.25. – Képességfejlesztő sakk kerettanterv 1–4. évfolyam számára

!!! A Sakkpalota Komplex Képességfejlesztő Program bevezetéséhez ajánlott dokumentumok letölthető PDF formátumaiért kattintson az ikonokra!

Ez az oldal sütiket ("cookie") használ, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Oldalaink böngészésével elfogadja ezt.
Részletes információ Értem Elutasítás